2012. június 28., csütörtök

Odaát 1. évad 1. rész

1. rész


1.rész
Nyomtalanul:
Tartalom: Amikor Dean azzal keresi fel testvérét, hogy édesapjuknak nyoma veszett, a fiúnak nincs más lehetősége, mint csatlakozni Deanhez. Habár az apjukat nem találják meg, felfedezik apjuk naplóját és megpróbálják kibetűzni titkosírását. Közben azonban Sam barátnőjét megtámadják, méghozzá ugyanazon a hihetetlen módon, ahogy annak idején a testvérek anyját. Ettől fogva Sam is eltökélten keresi a választ a hátborzongató eseményekre.


Én ezt a sorozatot először a tévében láttam, mindjárt az első résztől kezdve nézem, sokáig nem voltam hajlandó nézni a 4. évadtól mivel azokat nem szinkronizálták le, ezért még mindig nagyon mérges vagyok, egy ilyen jó sorozatot, de az eredetit látva, nem bánom annyira, de lássuk be a magyarul a poénok jobbak. Nekem felkeltette az érdeklődésem az első rész, egy szellemre vadásznak mindjárt, szerintem bevezetésnek tökéletes és mindjárt ugyanúgy hal meg Sam barátnője mint édesanyja, így beindul a cselekmény is, ami miatt érdemes nézni a folytatás. Ja és ki ne hagyjam az iszonyatosan jó zenéket, amiket már az első részben is hallhatunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése